TricorBraun is highly regarded for its excellent product quality and reliable service, with prompt deliveries and a user-friendly ordering system. Many customers express satisfaction with their impressive selection and the attentive customer support provided.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewProducts are what was expected. Value and price was good. Where is fell short was shipping. It took a long time to receive and then when we finally did it was 11 small boxes on a palette that had to be cared for special. The shipping was way overcomplicated. You could've easily put those small boxes into 2 larger boxes and shipped them. That's what our last supplier did. We switched because of price but shipping time made it not really worth the supplier switch. If you could get the shipping process quickened and made more efficient — then you'd be our go-to supplier.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Tiffany, Thank you for the feedback on your recent order. We apologize for the delivery delay. We are working hard to put better practices into place, and we can use the information that you have provided to better ourselves. As FedEx shipments cannot be over a certain weight our warehouse requested that the order ship on a pallet to make sure that your order was not damaged in transit. Thank you again for your feedback and as always please feel free to reach out to us at Info@packagingoptionsdirect.com if you have any concerns or questions. Best, The Team at Packaging Options Direct
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewAs a repeat customer, I have been very happy with my purchases from start to finish. The prices are very reasonable for someone who is buying in small quantities for home/hobby use. The quality of the products is great. Shipping is fast and all items have been packaged very well.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewGood service. Only thing was they did not put my apt. number on the shipping label so they didn't deliver to me directly and I had to go to a location to retrieve my package. The 9oz. jar was a bit smaller then I expected but it's a nice jar and of good quality!
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewI've only been in the inventory management game for a couple years but POD is, by far, my favorite company to work with. Fast & accurate shipping as well as a knowledgeable & polite staff. 10/10 would order again.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewsuper fast shipping! Quality Products!
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewMy shipment went to the wrong address to the city of Ellenton and was supposed to reach the city of Sarasota Please Help My order number 53627
Reply from Tricorbraun.com
Hello Hussam, Thank you for taking the time to leave feedback on your recent order. Customer service informed me that your package was delivered to your alternative address 2 months ago. Is that the case? If not please reach out to our customer service team for further assistance. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
Hi . I do not have an alternative address, I only have one mailing address. Please return the shipment to my mail. Thank you for your cooperation
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewtop notch prouducts and serive. A big win with every order.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewPacking list perfect.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewThis company is amazing in every aspect of the word. Great customer service and rapid delivery.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewHave been a customer for about three years. Excellent product delivery time, excellent customer service! We will be a reoccurring customer for a very long time.
-
A. A.
Aug 27, 2021
Verified reviewMy order came one day two days earlier. The packaging was wrapped and very impressive. I will definitely be doing more business with you.
-
A. A.
Aug 27, 2021
Verified reviewGood service, fast delivery.
-
A. A.
Aug 27, 2021
Verified reviewReceived my order promptly. Exactly what I ordered and needed. The grosgrain ribbon is very high quality. I would order again.
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewThey all arrived broken.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Lacy, Thank you for your feedback on your recent order. We are working to improve our website soon that will help with communicating the tracking information so that you will not need to contact us. When we received your email about this order, we responded quickly with the information that you requested so that you could track your shipment. Our customer service team is available Monday-Friday via our online chat services, email, and phone to answer any questions that you may have about your order. Please do not hesitate to reach out if you have any further questions. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
Ok, is it possible to get another order sent to me since they were broken?
Reply from Tricorbraun.com
Lacy, I'm so sorry, I actually responded to the wrong review. We apologize that your order was delivered broken. Our customer service team has entered a new order to have replacement bottles shipped to you. Though we do not anticipate any issues with future orders please always feel free to contact us via email at Info@packagingoptionsdirect.com or via our chat feature on our website. Best, The Team at Packaging Options Direct
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewGreat Service
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewVery satisfied!
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewGreat prices and fast delivery.
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewI ordered a sample jar. It was received in a timely manner, and as ordered.
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewThis company is absolutely amazing, great customer service and expedited shipping always packaged incredibly.
-
A. A.
Aug 26, 2021
Verified reviewVery professional company. Thank you for your promptness
Reviews displayed in chronological order