TricorBraun is highly regarded for its excellent product quality and reliable service, with prompt deliveries and a user-friendly ordering system. Many customers express satisfaction with their impressive selection and the attentive customer support provided.
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewThe product failed to mention that the jars do not come with lids.. imagine my surprise ordering 8 jars without lids. Then come to find that the lids in this size are sold out. Piss poor product management
Reply from Tricorbraun.com
Hello Kimberly, Thank you for your feedback on your recent order. We were working on sending out matching caps for your order free of charge, but unfortunately our supply chain team informed us they will not be arriving until March 2022 due to extended lead times for the product. With that being said, we are going to go ahead and refund your order completely through your original payment method. We apologize for the inconvenience. If you have any questions about this order, please let us know. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
Thank you for this response, and I really appreciate the full refund.
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewFine and dandy stuff.
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewMy order was all wrong and when I tried to get it corrected it took several days and I still do not have the order in my possession yet! There seems to be a terrible lack of coordination and communication with this company.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Linda, Thank you for your feedback on your order. We truly apologize that there were issues with your order. Our customer service team did work with our warehouse to get the correct order shipped to you and the tracking number shows that it was delivered on 9/13. If you are still having issues with your order, please reach out to our Customer service team and we would be happy to assist you. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
I did not get the correct order on 9/13. When will this be corrected???
Reply from Tricorbraun.com
Hi Linda, Following up. Thank you for giving our team a call today. We have the correct order shipping out soon and we have asked the warehouse to overnight it. We truly apologize for all the blunders on this order and will be sending you a discount code on your next order. Be on the lookout for that. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
Thank you and I truly hope to get that order!
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewOrdering was easy. Jars came packaged nicely. Will purchase again
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewJars worked for hot bathing, recycled glass a plus for environment imperfections in few jars but for the price still saved money. 29 cases-None broken during shipment Excellent customer service when shipment was late. They tracked down my jars. Will order again !
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewI loved my products! My order was short, but they were VERY responsive, and provided a tracking number for when my order would ship out. Good Products, Great Prices, and Great customer service
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewEach time I order a product I am missing some products almost like they don't count the exact amount. I also didn't recieve a product that I ordered which made it very inconvenient for my business.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Ayanna, Thank you for the feedback on your recent order. Our customer service team is in the process of reaching out to you to provide a discount on your next order to make up for the multiple shipments. This is unacceptable and we know we can do better. We apologize for the trouble this has caused for your business. If you have any questions or concerns you can always give us a call or email us at info@packagingoptionsdirect.com Best, The Team at Packaging Options Direct
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewThe boxes arrived a day early; the products were clean and undamaged. The glass is thick and solid- excellent quality for the price. I have no complaints- would recommend this product to others if you're in the market for glass carboys.
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewI Love Love Love Packaging options direct. Very Professional great quality and very affordable.
-
A. A.
Sep 17, 2021
Verified reviewI received 4 - 1 gallon glass bottles without caps. I purchased them for dry goods storage and they are useless without caps. not happy
Reply from Tricorbraun.com
Hello Richard, Thank you for your feedback on your recent order. We were working on sending out 4 matching caps for your order free of charge, but unfortunately our supply chain team informed us they will not be arriving until March 2022 due to extended lead times for the product. With that being said, we are going to go ahead and refund your order completely through your original payment method. We apologize for the inconvenience. If you have any questions about this order, please let us know. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reply from A. A.
I had no idea the caps were not available till next year. thanks for the info and refund. would have obviously preferred the info prior to ordering.
Reply from Tricorbraun.com
We have added more bold text to the product page to make sure other customers are aware. Apologies again for the miscommunication.
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
Sep 16, 2021
Verified reviewGreat quality glass and fast shipping. Goods were packaged well and prices are reasonable. They were out of the caps I needed, so the ones I had to get were pretty basic quality. I also wish they carried miron glass but that's OK. Other than that, I'd give them 5 stars. Definitely earned more business from me!
-
A. A.
Sep 16, 2021
Verified reviewThe growlers were everything I expected, with fast deilivery.
-
A. A.
Sep 16, 2021
Verified reviewIf you are ordering glass bottles from this company and they are being delivered by FedX, expect poor packaging and some broken glass on arrival. My third time ordering french square glass bottles and every time there are broken bottles because of the poor packaging methods their employees are using. Otherwise, this company is good so far.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Palm, Thank you for your feedback on your latest order. We appreciate you being a repeat customer of Packaging Options Direct. We truly apologize that the ware was damaged once again. We have purchased additional supplies to help make sure this doesn't happen on your next order. Our customer service team has sent those replacement bottles to you. If you have any additional questions or concerns please give us a call or reach out to us info@packagingoptionsdirect.com Best, The Team at Packaging Options Direct
-
A. A.
Sep 11, 2021
Verified reviewPerfect products for my online store
-
A. A.
Sep 11, 2021
Verified reviewArrived on time, very well-packaged, and as ordered.
-
A. A.
Sep 11, 2021
Verified reviewOn time and just what I ordered
-
A. A.
Sep 11, 2021
Verified reviewGreat
-
A. A.
Sep 11, 2021
Verified reviewQuick and great product
-
A. A.
Sep 5, 2021
Verified reviewI ordered some 5 cases of jars and I received one damaged! Then I reached out to the company and within 5minutes they were able to resolve my problem. Their customer service is like no other other quick and fast and super nice! Their shipping is also pretty fat I ordered on a Friday and received my order on Wednesday! This will surely be my go-to company and their products are GREAT and durable.
-
A. A.
Sep 2, 2021
Verified reviewThe package was lost by Fedex... NOT your company fault, except we asked for help tracking and submitting a claim and the agent (chat) advised it was up to us. That wasnt helpful. Sometimes packages get lost... but our customers arent held accountable or responsible to solve those matters - and we didnt expect you guys would have advised it was up to us to locate the order we placed.
Reply from Tricorbraun.com
Hello Peter Thank you for your feedback on your recent order. We apologize for the delivery and chat issues. We are working hard to put better practices in place, and we appreciate the feedback as we can use this information to better ourselves for future orders. Our customer service team has entered a replacement order to be shipped to you for the lost FedEx package. Please always feel to reach out to us at Info@PackagingOptionsDierct.com or call us at 855-754-3728. Best, The Team at Packaging Options Direct
Reviews displayed in chronological order