Reviews for Tricorbraun.com

Total: 4 244 reviews since 13/06/2017

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

4.6

Based on 263 reviews from the last 12 months

  • 85%
  • 7%
  • 3%
  • 2%
  • 3%

icon sparkle Review Summary

TricorBraun is highly regarded for its excellent product quality and reliable service, with prompt deliveries and a user-friendly ordering system. Many customers express satisfaction with their impressive selection and the attentive customer support provided.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?

icon sparkle Review Summary

TricorBraun is highly regarded for its excellent product quality and reliable service, with prompt deliveries and a user-friendly ordering system. Many customers express satisfaction with their impressive selection and the attentive customer support provided.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 85%
  • 7%
  • 3%
  • 2%
  • 3%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • A. A.

    Dec 30, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Did not enjoy not being able to communicate other than the chat feature. I was in need of 10,000 additional bottles, unfortunately I was unable to get an answer from the chat feature for the future purchase of the bottles.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Bob, Thank you for taking the time to leave feedback on your recent experience. While our chat feature is a great way to quickly get in touch with our customer service team for simple questions, you can find our email and phone number in the contact us section on the site for questions on large or specialty orders. We sincerely apologize for the lack of communication on this order. We hope that you will give us a chance to earn your business again soon. Please feel free to call us at 1-855-754-3728 or email us at infor@PackagingOptionsDirect.com and our customer service team or sales team will be more than happy to help! Best, The Team at Packaging Options Direct

  • A. A.

    Dec 21, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Satisfied with fast shipping.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Sanaa, Thank you for your review! We strive to pack and ship our products safely and on time. Looking forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 21, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Wish you would restock the 8 ounce Pet plastic clear long neck 24/410 bottles

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Eddie, We appreciate the feedback. We are working hard on getting inventory back to normal levels. Please reach out to our customer service team if you need help picking alternatives. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 21, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    This company has been a life saver. Always have what I need during this supply chain madness - but also, their customer service has always been THE BEST. I know shipping orders sometimes go off or delayed, and I’ve always been patient - but when I need them to check up on an order, they follow through and make it right.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Mark, Thank you for the kind words. We pride ourselves on having the best customer service in the industry! Please let us know if there is anything we can do to make your experience even better next time. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 19, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Fast shipping, everything in great condition

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Renee, If there is anything we can do to improve your shopping experience next time, please let us know. We really appreciate the kind words and look forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 18, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Excellent service period!

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Natasha, We appreciate your business. Please let us know if there is anything we can do to further improve your experience! Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 18, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Fantastic service, my order shipped and was received as hoped. Definitely will do more.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Tim, Thank you for your feedback! Let us know if there is anything we can do to improve your shopping experience next time around. We look forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 18, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The order went very smoothly from start to finish...300 jars shipped internationally with no damages!

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Karin, We strive to get orders out the door and into your hands quickly. Thank you for the review. We look forward to working with you again soon! Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 18, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great service

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Garfield, We appreciate the 5-star review! Please let us know if there is anything we can do to further improve your experience! Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 18, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Delivery was quick and the bottle were even better than I expected. They are just beautiful. Got a label in black, put my homemade lemoncello in and the black corks I ordered and gorgeous.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Patricia, We strive to source the highest quality products that help your business grow! Let us know if there is anything we can do to improve your shopping experience next time around. We look forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 17, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great price, great service. Thank you kindly

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Mao, Thank you for the kind words. We pride ourselves on having the best customer service in the industry! Please let us know if there is anything we can do to make your experience even better next time. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 17, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Products are shipped fast and everything is good quality.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Meghan, We know these products are essential for keeping your business running and doing our absolute best to ensure they get there safely and on time. We really appreciate the kind words and look forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 17, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The bottles are beautiful

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Jeannette, Thank you for your review! We strive to pack and ship our products safely and on time. Looking forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 17, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    A terrible experience. Part of my shipment was never sent, although paid for. Customer service indicated it was sent. Finally offered reimbursement for the missing order, but no offer of anything else for my costs involved. Finally received a note that I would receive full reimbursement. Have sent three emails, and no response.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Judy, Thank you for taking the time to review us. We are sorry that part of your order wasn't shipped to you due to an inventory issue. We realize this wasn't the expectation you had when ordering this product, which is why we offered an alternative closure or refund. Our customer service manager also refunded you the entire amount for this order. We're very sorry that there were some issues with your ordering experience, and hope you will give us another chance to provide you with a better experience. Best, The Team at Packaging Options Direct

  • A. A.

    Dec 17, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    HOW MUCH CAN I SAY ABOUT GOOD I SHOP I-C-I- CLICK TA-DA-I-GOT

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Algi, Thank you so much for the fantastic review! We love to hear we are checking all of your boxes as a supplier! If there is anything we can do to improve your shopping experience, please let us know. Looking forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 16, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    No complaints

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Inga, Thank you so much for reviewing us! We're happy to hear you were satisfied with your order! Please reach out to the customer service team if you need any help with new orders! Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 16, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great price and service. My new supplier!

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Kerry, Thank you so much for your review! We're always happy to hear we could help. Please reach out to the customer service team if you have any questions about your next order. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 16, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great experience so far!

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Steven, Thank you for your feedback! Let us know if there is anything we can do to improve your shopping experience next time around. We look forward to doing business with you again soon. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 16, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great pricing and the packaging that arrived was very well packaged - TONS of bubble wrap. Thanks!

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Brad, Thank you so much for your review! We're always happy to hear we could help. Please reach out to the customer service team if you have any questions about your next order. Best, Your Friends at POD

  • A. A.

    Dec 15, 2021

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Fantastic bottles at a great price. Shipping was fast and items were well packaged.

    Reply from Tricorbraun.com

    Hi Stacy, Thank you so much for your review! We're always happy to hear we could help. Please reach out to the customer service team if you have any questions about your next order. Best, Your Friends at POD

Reviews displayed in chronological order

About Tricorbraun.com

TricorBraun

TricorBraun has been a leader in the packaging industry for 120 years. We bring over a century of expertise, talent, and resources to developing packaging solutions to help our customers win.

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter